KA122 BU projekto „Aukštesnio lygmens link“ tikslų įgyvendinimui pasirinktos 3 veiklos – kursai, darbo stebėjimas ir ekspertų vizitai.
Darbuotojai dalyvaudami kursuose, darbo stebėjimo vizite Haapsalu Viigi specialiojoje mokykloje tobulino savo bendrąsias ir dalykines kompetencijas, lavino strateginio mąstymo, planavimo, organizavimo, tikslų ir užduočių formulavimo įgūdžius, gerino skaitmeninius gebėjimus, ugdė kultūrines ir vertybines kompetencijas, gerino užsienio (anglų) kalbos žinias.
Pasirinkti kursai apėmė įvairias sritis – įtraukusis ugdymas; veiklos netradicinėse aplinkose; skaitmeninių technologijų naudojimas dirbant su SUP turinčiais vaikais; lyderystės kultūros kūrimas mokykloje; anglų kalbos žinių gilinimas, atitiko išsikeltus tikslus:
- „Understanding and Supporting Students With ASD and ADHD“ (Atėnai, Graikija)– dalyvavo 2 mokytojai ir 2 pagalbos specialistai;
- „English Language Course for Beginners“ (Florencija, Italija) – 2 mokytojai;
- „The 4Cs Outdoors: Enhancing Creativity, Critical Thinking, Communication, and Collaboration in Nature“ (Split, Kroatija) – 1 mokytojas, 1 pagalbos specialistas, 1 pagalbos darbuotojas;
- „Enhance your English Language Skills for Intercultural Communication“ (Korfu, Graikija) – 1 mokytojas, 1 pagalbos darbuotojas;
- „Experiential Learning in Tenerife: Through Nature and History“ – 1 mokytojas, 1 administarcijos darbuotojas.
Žengdami aukštesnio lygmens link, pasinaudodami įgytomis žiniomis, išbandę naujas skaitmenines programėles, susipažinę su naujausiais inovatyviais ugdymo metodais dirbant su specialiųjų ugdymo (si) poreikių turinčiais mokiniais, toliau gerinsime ugdymo kokybę.
Dalyvavimas mūsų poreikius atitinkančiuose kursuose, darbo stebėjimo vizite ir ekspertų pagalba dirbant komandoje leidžia efektyviau taikyti įvairius mokymosi metodus siekiant SUP mokinių geresnės integracijos į visuomenę ir sudarys galimybes pilnaverčiam gyvenimui baigus mokyklą. Darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas kartu su atstovais iš kitų Europos valstybių, dalijimasis gerąja patirtimi motyvuoja dirbti kokybiškai ir jaučiant pasitikėjimą savo gebėjimais, atsakingai naudojant įgytas kompetencijas ir įgūdžius. Padidėjo mokyklos tarptautiškumo lygis. Darbuotojai pagerino užsienio (anglų) kalbos vartojimo žinias ir tai ateityje pagerins bendradarbiavimo su partneriais kokybę. Mobilumai padėjo geriau suprasti kitas kultūras ir bendras europines vertybes. Atsirado motyvacija tęsti mokslus.
Projekto veiklose dalyvavę darbuotojai pasidalino įgyta patirtimi metodinės tarybos posėdžių metu, rengė pranešimus respublikiniuose renginiuose.