Skirtas finansavimas Suaugusiųjų švietimo KA122 projektui „Besišypsantys veidai“ suteikė galimybę į pirmąsias tarptautines veiklas partnerinėse įstaigose įtraukti mokyklos Dienos socialinės globos centro darbuotojus ir lankytojus.
Suformuotos dviejų tipų besimokančiųjų suaugusiųjų grupės dalyvaudamos projekte siekė dviejų tikslų:
- Dienos socialinės globos centro žemos kvalifikacijos darbuotojų žinių ir įgūdžių, reikalingų dirbant su psichine negalia turinčiais žmonėmis, plėtojimas. 10 socialinio darbuotojo padėjėjų darbo šešėliavimo metu dirbo kartu, stebėjo ir vertino, bendradarbiavo su kolegomis Gliwicų Jungtinėje specialiojoje Januszo Korczako vardo mokykloje Lenkijoje, įgijo reikalingų ir būtinių žinių bei įgūdžių, kuriuos galės pritaikyti savo darbe;
- Dienos socialinės globos centro lankytojų socialinių įgūdžių ugdymas per veiklas partnerinėje įstaigoje. Dalyvaudami grupinio mobilumo veiklose Lenkijoje 10 DC besimokančiųjų Jungtinėje mokykloje-reabilitacijos centre Rybnike ir 10 kitų DC besimokančiųjų Specialiojoje mokykloje centre vaikams ir jaunimui su negalia Dabrowo Gorniczoje įsitraukė į tarptautinio projekto veiklas ir pagerino socialinius įgūdžius.
Dalyvavimas darbo stebėjimo vizite ar dalyvavimas grupiniuose mobilumo vizituose sudarė sąlygas besimokantiesiems tobulėti, keistis, ieškoti naujovių. Pagrindiniai susitarimai, kurių mes pasiekėme dalyvaudami europinėse veiklose, tai sąveika, instrukcijos ir tikslinga vadyba. Besimokantieji su negalia, nežiūrint visų socialinių ir ekonominių sunkumų, nebuvo atstumti ir buvo įtraukti į veiklas. Pasiekėme, kad visi 100 proc. dalyvių nejautė atskirties.
Kartu su projekto darbo grupe aptarėme besimokančiųjų parsivežtus pastebėjimus dėl šių užimtumo formų ir veiklų tobulinimo. Tikslingas veiklas pavyko suderinti parengiamųjų vizitų metu.
Po galutinio vertinimo pripažinta, kad suaugusiųjų švietimo projektas „Besišypsantys veidai“ turėjo teigiamą poveikį visai organizacijai naudos gavėjai, o ne tik pavieniams dalyviams. Organizuotos veiklos atitiko projekto tikslus.